Ruilen & Retourneren
Ruilen & Retourneren
Bij Little Kumi doen we er alles aan om jou blij te maken met je aankoop. Toch niet helemaal tevreden? Geen zorgen – we helpen je graag. Op deze pagina lees je alles over ons ruil- en retourbeleid.
Ruilen en retourneren – eenvoudig en zorgeloos
Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen, mits het geen gepersonaliseerd product betreft. Wij zorgen voor een soepel proces, of je nu kiest voor een ander item of je geld terug wilt.
Let op: Gepersonaliseerde babykleding wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en kan daarom niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een productiefout of beschadiging.
Voorwaarden voor retourneren (voor niet-gepersonaliseerde producten):
– Het product is ongebruikt en ongewassen
– Het product zit in de originele verpakking met alle labels intact
– De retouraanvraag wordt binnen 30 dagen na ontvangst ingediend
Zo werkt het ruilen of retourneren:
info@littlekumi.nl met je bestelnummer en de reden van retour of ruil.
Veelgestelde vragen:
– Is retourneren gratis? Ja, binnen Nederland is retourneren gratis. Voor retouren vanuit andere landen kunnen verzendkosten gelden.
– Wat als mijn bestelling beschadigd is aangekomen? Neem binnen 48 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice en voeg duidelijke foto’s toe van het beschadigde product. We zoeken direct een passende oplossing.
– Kan ik gepersonaliseerde producten retourneren? Nee, omdat deze speciaal voor jou worden gemaakt, kunnen gepersonaliseerde producten alleen geretourneerd worden als ze beschadigd of verkeerd geleverd zijn.
Contact
Heb je vragen over het ruil- en retourproces? Mail ons gerust via info@littlekumi.nl. We staan 7 dagen per week voor je klaar van 09:00 tot 22:00 uur.
Bij Little Kumi zorgen we ervoor dat je zonder zorgen bestelt – met liefde, zorg en een eerlijke service.