Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Hier is de aangepaste tekst, volledig herschreven voor Little Kumi, gericht op gepersonaliseerde babykleding en in een bijpassende tone of voice:

Bij Little Kumi geloven we in kwaliteit, zorg en persoonlijke aandacht. Onze gepersonaliseerde babykleding wordt met liefde bedrukt en zorgvuldig gecontroleerd voor verzending. Toch kan er – hoe goed we ook ons best doen – iets misgaan. In dat geval staan we voor je klaar.

Garantie

Op al onze producten geldt een garantie van 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Deze garantie dekt fabricagefouten en materiaalgebreken die zijn ontstaan tijdens het productieproces.

Wat valt onder de garantie?

– Fabricagefouten, zoals een defecte druk of stikfout

– Problemen die ontstaan bij normaal gebruik van het product

– Gebreken in de bedrukking door een productiefout

Wat valt niet onder de garantie?

– Slijtage of gebruikssporen door normaal gebruik of wassen

– Schade door verkeerd wassen (bijvoorbeeld warmer dan aanbevolen)

– Beschadiging door eigen toedoen, zoals scheuren of vlekken

– Fouten in personalisatie die ontstaan door fout aangeleverde informatie

Garantieclaim indienen

Denk je dat er iets niet klopt met je bestelling? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

Mail naar info@littlekumi.nl met:

- Je bestelnummer
- Een korte omschrijving van het probleem
- Foto’s waarop het probleem duidelijk zichtbaar is

Zodra we je melding hebben ontvangen, bekijken we deze zorgvuldig. Binnen enkele dagen nemen we contact met je op met een passende oplossing, zoals een nieuw product of een correctie waar mogelijk.

Klachtenprocedure

We doen er alles aan om jouw ervaring zo prettig mogelijk te maken. Heb je een klacht over onze service, verzending of communicatie? Laat het ons weten. We nemen elke klacht serieus en zoeken graag samen naar een goede oplossing.

Mail je klacht naar info@littlekumi.nl met een korte toelichting. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van ontvangst. Daarna krijg je binnen enkele werkdagen een inhoudelijke reactie of voorstel.

Vragen?

Onze klantenservice is bereikbaar van 09:00 tot 22:00 uur, 7 dagen per week. Je kunt ons bereiken via de chat op de website of via e-mail.

Wij – het team van Little Kumi – helpen je met liefde en aandacht verder.